Wil je werken bij een jong en informeel bedrijf in de verzekeringsbranche? Dan ben je hier aan het juiste adres! Deze opdrachtgever is in 2019 opgericht en inmiddels actief op veel verschillende markten. Ze opereren zowel binnen de Nederlandse als Duitse en Franse markt. Het klantenbestand blijft groeien en daarom is jouw hulp hard nodig! Binnen de rol B2B Customer Support Medewerker ben je de schakel tussen de organisatie en haar gewaardeerde klanten. Je zult verantwoordelijk zijn voor het uitvoeren van service calls, waarbij je actief contact zoekt met klanten om ze te ondersteunen, vragen te beantwoorden en eventuele problemen op te lossen. Daarnaast beantwoord je ook vragen van mensen die nog geen klant zijn maar die wel bijvoorbeeld vragen hebben over de producten en diensten.
Het voornaamste doel van deze opdrachtgever is het verkopen van verzekeringen aan ondernemers en ZZP'ers, in allerlei verschillende sectoren. Hierbij moet je denken aan arbeidsongeschiktheid verzekeringen, bedrijfsaansprakelijkheidsverzekeringen, aansprakelijkheidsverzekeringen etc.. Je wordt intern opgeleid om inhoudelijk zo goed mogelijk op de hoogte te zijn en blijven van de verschillende opties die de klant heeft. Ook krijg je training hoe je de klant het best te woord kan staan en kan begeleiden in dit proces. Hierdoor heb je de gelegenheid om niet alleen productkennis op te bouwen, maar ook om waardevolle ervaring op te doen in klantenservice en je communicatieve vaardigheden verder te ontwikkelen.
Samenvatting van de werkzaamheden:
- Uitvoeren van proactieve service calls naar bestaande B2B-klanten
- Communicatieve vaardigheden verder ontwikkelen
- Identificeren en begrijpen van de behoeften van de klant
- Hoogwaardige service verlenen aan de klanten en oplossingen bieden voor eventuele problemen
- Opbouwen van sterke relaties met klanten door een persoonlijke benadering
De eerste maand word je volledig ingewerkt op kantoor. Hiervoor is het belangrijk dat je 1 dag per week onder kantoortijd kan werken. Na deze inwerkperiode zul je 2 vaste avonden per week (maandag t/m donderdag) aan de slag gaan van 17:00 uur tot 21:00 uur.
Daarnaast is het voor deze functie verplicht om in het bezit te zijn van een WFT-basis certificaat. Wanneer je dit certificaat nog niet bezit, worden de kosten die je hiervoor moet maken vergoed. Hierbij is het van belang dat je het certificaat hebt behaald voor je eerste werkdag.
Wat wordt er van jou gevraagd?
Buiten dat je enthousiast wordt van nauwkeurig te werk gaan in een dynamische omgeving, kan je je vinden in de volgende eigenschappen:
- Je bent een enthousiaste hbo/wo student met een commerciële instelling
- Je bent ondernemend en klantgericht
- Je hebt een proactieve houding en bent in staat om zelfstandig te werken
- Je denkt graag mee om ervoor te zorgen dat het werk zo goed mogelijk uitgevoerd kan worden
- Communicatie is jouw sterke punt, zowel mondeling als schriftelijk
Wat krijg je er voor terug?
Behalve een mooi uurloon van €15,29 (bestaande uit het bruto uurloon + uitbetaling reserveringen), krijg je de volgende zaken:
- Mogelijkheid tot deels thuiswerken in overleg met de werkgever (na de inwerkperiode)
- Een dynamische werkomgeving in een snel groeiend bedrijf
- Veel mogelijkheden omtrent je persoonlijke en professionele ontwikkeling
- Een veelzijdige, afwisselende werkplek met jonge, enthousiaste collega's
- Veel zelfstandigheid, verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen inbreng
- Wft basis certificaat
Wie zijn wij?
Brandstof helpt jou als student aan de perfecte start van je carrière, al tijdens je bijbaan. Naast leuke en uitdagende opdrachten bij succesvolle bedrijven houden wij van de volgende dingen;
- Sportactiviteiten met je collega's van Brandstof;
- Lezingen van diverse deskundigen;
- Kansen om je netwerk op te bouwen en te vergroten;
- Gratis deelname aan onze open workshops en praktijkgerichte trainingen;
- Garantie op jouw eigen ontwikkeling en het opdoen van nieuwe ervaringen;